HÖTORGET

  2011-11-16 / 20:25:36 / emelie englund /
Det blir så sjukt dålig bild när man lägger upp här på blogg.se

Men här är iallafall en bild jag snabbt tog över Hötorgsgatan igår. 
Sitter hemma just nu efter en dag i skolan, chill dag. Sen åkte jag bussen sovandes tillbaka till haninge,
gick till mamsen, hämtade lite grejer och pappa hämtade sen upp mig. Har ätit mat och pluggat, men ska
fortsätta imorgon. Mattematik är inte min grej. Snart kommer älsklingen och då ska jag ut och möta honom.
Men jag slänger in något inlägg sen. Pussar och kramar !♥


Lovisa

Om du ''sparar för webben'' istället för bara '''spara'' i photoshop så brukar kvalitén bli lite bättre, eller du kanske redan gör det :)

2011-11-17 @ 21:01:07
URL: http://lovisabernsveden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0