JAG VET, JAG SUGER

  2011-11-10 / 18:39:38 / emelie englund /
Har pluggat, min bortförklaring. Igår vart det sängen rätt tidigt för tidig uppgång.
Och jag försökte plugga, men det gick inte så bra. Idag var det skola tidigt igen
och där gjorde jag klart matteläxan och fixa in en svenska grej. Vi har nationella
i redovisning på måndag. KUL! nej, jag hatar att stå inför grupp. Det är i princip
det värsta jag vet. När alla bara glor. Men det är bara att göra. Ska prata om det
härligaste i livet, vad annars om inte kärlek? ;) Haha, dock är min under rubrik
svartsjuka. Inte det roligaste, men jag har erfarenhet utav det kan man säga
efter 2 år med min lilla älskling.

Orkar verkligen inte plugga något nu, ska istället ha en mysig kväll med Johan framför
One tree hill, vi har bara en skiva kvar att kolla på. Buhu! Finns säsong åtta att köpa/
ladda ner? Har blivit lite utav besatt. Imorgon är jag iallafall ledig från skolan, men ska
åka och jobba senare. Runt ett kanske. Måste verkligen sätta igång och plugga tills på
måndag då jag ska redovisa. Inte för att ni bryr er. Nu vart det bara massa blajj.
Men ska kolla rulle, kommer igång med bloggen mer en annan dag.
Min fina kille ♥


SARA

http://watchseries.eu/serie/one_tree_hill

Skit bra sida!!

2011-11-12 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0