TURNED

  2011-11-21 / 20:55:52 / deep /
Jag tror ibland inte att jag inser hur bra jag har det. Hur lycklig jag är för det jag har.
Varför ska man sträva efter det som faktist inte betyder speciellt mycket i livet? Om
man redan är lycklig och kan leva livet utan några förhinder?

Familj, vänner och en underbar pojkvän. Det är faktist det som är viktigast i min närvaro.
Jobb och pengar har inte lika stor betydelse. Har man klarat sig en gång, så klarar man sig
igen. Om man bara vill.

Ibland kan jag sitta och tänka vad jag skulle vilja ändra på mitt liv. Eller på mig själv. Att ändra
på överhuvudtaget. Att vara slapp och inte ha någon ork till att röra på sig/träna t.ex. Det är något
jag skulle kunna ändra på. Det är bara jag som själv måste välja att göra det. Att ha något att hela
tiden se upp till är inte alltid bra. Det kan gå för långt. Men jag, jag vill och jag vet att jag kan !
16818198577956742_hipmea9n_c_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0