TOO MUTCH

  2011-11-05 / 20:41:41 / emelie englund /
Tjänna!

Sitter hemma hos mig och kollar på tv. Iår var jag hos Robin i Vega, vart lite för mycket för min del tror jag.
Det visade sig imorse iallafall. Så jag låg i sängen hela hela dagen tills klockan halv fem. Då fick vi skjuts från
Johan till mig och här gjorde vi mat (carbonara) och har suttit vid en varsin data, haha! Vi har köpt med oss
chirre och dirre som vanligt och ska kolla på One Three Hill ikväll. Vill aldrig mer dricka alkohol! Vi hörs inte 
mer idag, imorgon kommer jag ta en Emelie dag. Då uppdaterar jag ;)


Anonym

Du kommer säkert inte ens ta upp dehär i din blogg men

jaja iallafall , nu äre så att ja vad ska man säga att några tjejer mobbar mig , dom kallar mig tjock,ful,skabb osv , dom hotar mig på stan att dom ska slå sönder mig & nu vågar jag inte gå ut .. du kanske inte kan hjälpa mig , men du kanske har varit i min sits , & om du har varit de , snälla ge mig lite tips på vad jag ska göra .. :) as bra blogg!

2011-11-05 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0