ALL ALONE

  2011-10-07 / 10:18:16 / emelie englund /

Ny päls "sjal"


Sitter i Nacka Forum på Bibloteket och tänkte plugga lite. Känner mig värdelös, är här 1 och en halv timme förtidigt. Men ska plugga, kika lite på datan, läsa bok och käka lunch. All alone.. Känns super bra sådär..

Vad har jag annars gjort då? Har vart rätt off på att blogga, men jag fyllde ju år. Då vart det middag&bowling tillsammans med Franco, Elin Torsler och Johan. Och igår var jag och jobbade. Inte mer än så har hänt faktist. Jag har i stort sätt bara umgåtts med Johan, jobbat och pluggat. 

I födelsedagspresent fick jag pälsen på bilden (dålig bild), Converse, en bok, sänglakan, underkläder och pengar till extensions. Ska köpa Nailhair alltså sånt man limmar in. Ska bli super skönt, måste beställa hår och sen är det bara att köra :) Minns inte om det är något mer, sen ska jag få av släkt och även papsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0