Dagens tanke

  2011-10-07 / 11:06:39 / emelie englund /
Jag lägger en liten tanke till alla patetiska idioter, alla ljushuvuden som inte förstår att
folk faktist fattar vad de håller på med. Jag får ibland sånna tankar där jag antingen
skrattaråt personen eller känner för. Jag kan tycka synd om, och inte bry mig alls.
Det är det jag gör. Antingen eller. Och idag är en sån dag jag bara vill skratta.
Sånna människor som inte förstår att det snackas, det går runt i cirklar och kommer tillbaka till en.
Sånna människor som bör tänka lite extra innan de öppnar käften. Sånna vill jag i stort sätt bara
kasta bort till andra sidan jorden. Men det är mina vänner, och det är tragiskt. Det är mina vänner.
Därför är det ännu mer tragiskt. Tragiskt för mig, men mest för dom.


Anonym

hej ja har en billig bloppis med toppar o löshår ! billigt emmysbloppis.blogg.se :)

2011-10-07 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0