JAG SUGER

  2011-10-30 / 23:56:08 / emelie englund /
Jag suger på att blogga. Men har jobbat hela jäkla helgen. StressStressStress. Men nu är jag ledig en dagj (tjiho). Ska bara ta det lugnt med älsklingen imorgon, göra det som behövs, städa, ansiktsmask osv. Sånna dagar man really need some times. Men som sagt, har jobbat och igår var jag och Johan på bio, såg Abduction och åkte sen hem till mig och sov i princip. Vaknade imorse och fick sova en timme längre än vanligt (märktes inte). Var helt slut, men åkte till jobbet. Jobbade till 5 och åkte sen till farfar där det vart middag och lite sena presenter. Mötte sen Elin och Jesper en stund och sen Johan och några andra, fick sen skjuts hem och nu sitter vi osociala som vanligt med varsin data :)


Lilli

Jag tror inte att du suger. Älskar bloggen även om det är på svenska och jag är norsk. (Jag använder Google översättare)

2011-10-31 @ 19:56:23
URL: http://beheart.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0