IT SUCKS

  2011-09-11 / 17:06:16 / emelie englund /


Glömmer inte den här dagen, hade suttit ute på altanen och pressat. Tyckte inte det gav något
resultat men .. När jag gick in, satan vad det brändes. Det är faktist den ända brännan jag fick i
sommar i Sverige, sen fick jag min färg när jag var i Mallis och ja den fjällade jag bort såklart. Efter
det var det fan ingen sol i tråkiga Sverige, så bek som ett lakan är man nu och hade to do something
about it. För såhär funkar det inte att se ut, vill börja sola någon gång i veckan så man blir fint brun.

Den här sommaren i Sverige har really sugit, vädret var super bra när vi fortfarande gick i skolan,
ända tiden man kunde sola näsan var på lunchraster lixom och det räknas inte ens som sola . Sen
har det heller inte hänt speciellt mycket, det ända jag gjorde var att vara i Mallis, Dalarna och hängt
men vänner. Och vist, skön på sitt sätt. Och det blir vad man gör det till. Men ändå.. Håller ni med mig?



Clara

Du är förjäkligt fin.

2011-09-11 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0