Min bästa kompis

  2011-09-25 / 15:36:19 / emelie englund /
Jag skulle inte kunna sätta finger på vem som är min bästavän idag. Alla går vi
skillda vägar. Alla testar på och känner. Men tillslut så tar det en dag slut, eller
rinner ut i sanden. Man hittar en annan och ja, det är vad som hänt mig.

Jag har i stort sätt många bästakompisar. Eller rättare sagt, nära vänner. Vänner
som jag kan berätta dom där hemligaste hemlisarna för. Och en utav dom är min
kusin Malin, det har jag alltid sagt och kommer alltid göra. Hon kommer alltid vara
den som står högst upp som min bästavän.

Varför? Jo för att Malin och jag förstår varandra så väl, vi kan berätta exakt exakt vad som helst.
Och det kläcker inte någonstans, det stannar där vi vill att det ska stanna och så förblir det. Malin
och jag är även kusiner som dom flesta vet, men trots det så tror inte jag att vi skulle bråkat även
fast vi inte var kusiner. För vi  har aldrig bråkat, aldrig någonsin. Jag kommer stå där o stötta
henne till vilka val hon än gör i livet, jag kommer ge henne råd och lära henne det jag kan.
Jag är tom på ord, Malin är världens finaste person, i henne finns inget ont. Jag älskar dig bästavän ♥




Anonym

malin har verkligen blivit sjukt snygg! Har hon blogg ? :D

2011-09-25 @ 18:13:29
Elin

Tänkte precis skriva ett inlägg om Emelie, min bästevän och andra halva

2011-09-26 @ 11:29:41
URL: http://elinhultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0