Sporter som jag har gått på och går på

  2011-09-18 / 15:29:48 / emelie englund /

Jag har som jag nämnde gått på gymnastik i flera år. Över fem faktist, sen började jag dansa och har dansat till nu i stort sätt. Har gymmat någon termin annars dansade jag 2 gånger i veckan. Och för er som tvivlar på att det är en sport har fel. Det är det !

Har inte testat på speciellt mycket utan bara kört det jag tyckt varit roligt. Dock den här terminen ville jag se
hur det var i skolan osv, så jag anmälde mig aldrig till någon dans. Ska göra det nästa termin. Om jag hinner
med det, i och med att jag ska börja jobba efter skolan osv.

Vendelsö IK



Anonym

GF*

2011-09-18 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0