SORRY DUDES

  2012-04-18 / 22:23:02 / emelie englund /
Im so sorry darlings.
Men det är som det är, jag la alldeles för mycket tid till datorn innan. Nu är den stulen och
jag har bara en rutten gammal seg cp äckel dator som varit hos exet mitt ett tag. Men den
ligger bara och dammar, alltså sitter jag aldrig vid datorn. Jag får skylla på det, plus att jag
inte orkar längre. Slänger in några inlägg via mobilen ibland, mer än så kan jag inte göra 
just nu. Har heller inte tiden till att blogga, det ända jag gör är att gå i skolan, plugga, jobba
och träna. Det är vad mina dagar går ut på. Men jag ska försöka bli bättre, pussat på er ! 

Följ mig på Instagram, där händer det betydligt mer än här på bloggen. Emelieengluund heter jag där :)


Linnea

Hej!

Vi är fem elever som går på Globala Gymnasiet och gör ett projekt om bloggare. Vi skulle jättegärna vilja träffa dig för en intervju, så om du har tid så får du gärna mejla den här adressen eller [email protected]. Vi skulle också uppskatta om du kunde svara på de här frågorna!



Tack på förhand.



Hur många timmar sover du vanligtvis?

Lagar du din egen mat varje dag?

Hur ofta festar du?

Hur ofta tränar du?

Röker du?

Känner du dig stressad?

Hur känner du inför att du har så pass stor påverkan på andra?

Påverkas ditt privatliv av din blogg?

Är det okej att vi använder material från din blogg till vårt radioprogram?

2012-04-19 @ 10:17:52
Rebecca

Hej Emelie, jag undrar om du har några bra bild redigeringsprogram som du kan rekommendera? (gärna gratis program) Sidor går också bra. ENORMT tacksam för svar! ♥ jag älskar din blogg, sluta inte blogga!!:D

2012-04-19 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0