SORRY DUDES

  2012-12-14 / 09:20:13 / emelie englund /
Jag suger. Jag är inte direkt gjord för att blogga längre. Jag har alldeles för mycket annat för mig. Jag har ingen insparation. Jag uppskattar alla komentarer och allt vad det nu är. You give me happiness. Men kameran är utladdad. Laddaren är hos Malin. Jag har sjukt med plugg nu innan lovet och jag jobbar som en dåre. Kika in instagram eller min tumblr istället. Där uppdaterar jag mer än vad jag gör här.

Instagram - emelieengluund
Tumblr - emelieenglund
 
om ni vill så kan ni ge mig tips om vad ni vill läsa så ska jag hitta på något ;)


Line

Pis, jeg elsker din blog - dig og din kæreste er så søde sammen! Har elsket alle de billeder du har lagt ud, held og lykke fremover. :)

Syntes ikke du skal ændre din blogger-stil, syntes den er helt perfekt.

2012-12-14 @ 12:41:23
evelina

Men va! du får absolut inte sluta blogga!! herregud nej!
Du måste fortsätta blogga oavsett vad! haha seriöst!
Jag vill se mer 'dagens outfit' bilder, Osv. Men också, om vad du gör på dagarna, helgerna. Och mer om din skola!
lite sånt där liksom! sluta inte blogga iaf!

2012-12-14 @ 16:39:15
e

Tycker verkligen inte att du ska sluta!!!
Vad önskar du dig i julklapp?

2012-12-15 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0