I NEED IT

  2012-02-05 / 20:42:20 / emelie englund /
Som ni ser och även kommer se (har tidsinställt en massa inlägg) så har jag varit och shoppat idag.
Köpte en hel del impuls men även sånt jag verkligen behöver. Öppnade butiken vid 11 och jobbade till
två då Malin kom, och då gick jag runt i Farsta och shoppade. Vill ni undra något så är det bara att fråga, 
och som jag sa så kommer några inlägg imorgon också. Håll utkik ;) Puss


Tove

Hej Emelie! Vad jag har förstått så var det mycket svartsjuka i ditt och Johans förhållande? Eller det kanske är så fortfarande, jag har ingen aning om hur ni ligger till just nu faktiskt. Jag är tillsammans med en kille och vi är båda väldigt svartsjuka, men mest jag tror jag. Jag hatar verkligen känslan och jag mår så dåligt över det här så jag inte vet vad jag ska göra. Har du några tips? Kanske hur man kan komma över det eller bara göra saken bättre?

2012-02-07 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0