@SCHOOL

  2012-02-09 / 13:19:17 / emelie englund /
Hejsan hopsan!
Sitter på lektion i skolan och har Historia. Började tidigt imorse och har haft
Engelska på morgonen. Åkte till Nacka Forum och käkade lunch vilket blev
Taco bar. Super gott! Åkte sen tillbaka till skolan och har haft Historia sen lite
mer än en timme tillbaka. Skriver om Martin Luther, kul!

Efter skolan, vilket är om 40 minuter så ska jag åka och jobba som vanligt
på torsdagar. För er som fortfarande inte förstått det så jobbar jag i min
mammas butik. Där jobbar jag två gånger i veckan (efter skolan) och var
tredje helg. Det känns jävligt bra, med tanke på de extra pengarna jag får
per månad. Sen tar det mycket tid som jag egentligen hade velat lägga på
annat. Men jag ska inte klaga, det är inte alla som är 16 och har ett jobb ?!
Aja, back to reallity. Nu blir det plugg!
Gammal bild på mig och min finis från spexfotot i 9:an ♥


Saray

Hello, im a blogger from Spain, I just wanted to tell you that your blog is amazing, inspired me a lot, congratulations.

2012-02-11 @ 22:05:00
URL: http://sexdrugsandglam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0