SHOPPING

  2012-02-22 / 10:10:00 / shopping /

Gina Tricot 99 :-


louise

En fråga. jag har blivit sviken av en och samma kille 6 ggr på raken, och jag har även gett han 6 chanser eftersom man gör dumma grejer när man är kär. Och nu var det vi ett tag och allt var så himla bra. Sen helt plötsligt ville han inte, men han säger att han fotfarande älskar mig och allt. Mina kompisar säger åt mig och inte ge han fler chanser och bara skita i honom för det är hans misstag typ. Men jag kan inte, jag kan inte ens vara arg på honom, älskar han fotfarande jättemycket. även gråter jag varje dag, pga honom. Saknar han varenda sekund. Finns det inget annan man kan göra?.. mitt hjärta är så söndrigt emelie, vet inte vad jag ska göra. tacksam för svar.<3

2012-02-22 @ 10:52:52
URL: http://loooooouise.devote.se
louise

kommer svaret snart? puss

2012-02-24 @ 19:54:53
URL: http://loooooouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0