SNOW MANTRA

  2012-02-05 / 20:04:35 / emelie englund /
Helt stört vilket väder det blivit, på några dagar vände det helt. Jag som inte trodde att det skulle bli någon riktig vinter i år. Jag trodde det skulle bli vår om endast några veckor. Guess I had wrong. Nu har vi en hel vinter att se fram emot. Kul? Nej usch, jag hatar vintern. Så nu har jag tagit ner min Canada jacka från vinden och jag ångrar mig inte en sekund. Satan vad det är skönt att vara varm om kroppen!! Gillar ni snön?


n

Det är så jävla fint hos din mamma kan du inte ta lite bilder typ på detaljer och sånt i huse du behöver inte fota rakt av om du förstår. din mammas affär är urgullig och man hittar alltid något snyggt där ;)

2012-02-10 @ 00:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0