STRESSAD FÖR GYMNASIET?

  2012-02-21 / 23:42:25 / emelie englund /
Usch har inte alls hunnit göra det jag vill. Istället för att bocka av packningen hos mamma (vi flyttar nu
på lördag), så åkte jag till pappa. Varför? Jo för min lärare fick för sig sådär helt plötsligt att vi skulle rita
en bild på A3 papper tills imorgon. Så det va bara att tacka och buga för de ändrade planerna och den
otroligt roliga sysselsättningen. Not! Därav har jag inte heller haft tid till att uppdatera er så fint om mitt
lilla liv. Hade tänkt lägga upp det jag shoppat nu på senaste, men har inte ens orkat fota helt ärligt. Ops..

Förresten påtal om ingenting, tror det är många yngre som läser här, och vill ni veta något om gymnasiet,
nya betygssystem, eller om kurserna överhuvudtaget så är jag öppen som en bok för det. Minns hur stressad
jag var. Inget lätt val det där, men jag säger såhär. Gör det du tycker är roligt, om du inte vet vad du vill bli.
Jag valde att gå foto för det är något jag tycker om, jag är skoltrött och har no idea om vad jag vill bli . Min
linje är högskoleförberedande, vilket betyder att jag har möjlighet till att gå på högskola sen. De har som ni
säkert redan vet ändrat en hel del för oss 95:or och nedåt. Alla har inte samma möjlighet osv. That sucks!!
Men då vet ni det, som en boook mina vänner. Hjälper er gärna :) Puss


Rebecca

Hej! Älskar din blogg<3

Jag har valt till estetik och media och ska välja foto som inriktning mest troligt. Men jag är jätte nervös om jag kommer in. Jag undrar hur höga poäng man måste ha för att komma in? Skulle bli ÖVERLYCKLIG för svar!<3Kram<3<3<3

2012-02-22 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0