SVAR PÅ FRÅGA

  2012-02-20 / 22:32:59 / svar på frågor /
Hej jag tänkte fråga, använder du något speciellt schampo eller balsam till dig hår när du tvättar det? med tanke på att det inte är äkta..om inte, vad använder du för produkter då? skulle bli oerhört tacksam för svar! p.s din blogg är grym,keep it up!

Min längd på håret är inte äkta, men själva extensionsen är riktigt hår. Dock tål inte limningarna vanligt schampoo och balsam. Då släpper kreatinvaxet och slingorna ramlar av. Köper istället
från Loreal, det är dyrare men ger en jäkligt bra effekt om jag ska vara ärlig. Mitt hår är super mjukt och reparerat. 



lina

pris? :)

2012-02-26 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0