SVAR PÅ FRÅGOR

  2012-01-16 / 00:04:00 / svar på frågor /
först så måste jag bara säga att du är supersnygg! och så undrar jag vad det står på väggen som är bakom dig? :) kram!
när du hade blondt läshår, vart köpte du, vilken färg tog du & var du tvungen att färga det för att det skulle matcha din egen ???+ STORT BEHOV AV SVAR ! kram
Jag har letat överallt efter en sådan "klädhängare" som du har där. Får man fråga vart du har köpt den? Skulle bli riktigt glad för svar :)
vart har du köpt den där snygga mobilhållaren eller vad man ska säga haha. SKIT SNYGGT!!
är den fortfarande till salu ?
först så måste jag bara säga att du är supersnygg! och så undrar jag vad det står på väggen som är bakom dig? :) kram! Åhh tack så mycket! Det står " Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull, för ingen är som du. När du hade blondt läshår, vart köpte du, vilken färg tog du & var du tvungen att färga det för att det skulle matcha din egen ? Jag köpte mitt hår inne i stan på Drottninggatan (stockholm). I butiken Thai Mahal. Sen använde jag silverschampoo för att få samma nyans som mitt egna :) Jag har letat överallt efter en sådan "klädhängare" som du har där. Får man fråga vart du har köpt den? Skulle bli riktigt glad för svar :) Jag måste nog göra dig besviken och säga att jag har helt ärligt ingen aning, den är köt utav min mormor. Men kolla på Ikea eller något liknande? Vart har du köpt den där snygga mobilhållaren eller vad man ska säga haha. SKIT SNYGGT! Tack, den är min systers btw, men köpt från H&M för länge sen tyvärr.. Är kameran fortfarande till salu ? Svar nej, den är såld till min kusin Malin.(Klicka på hennes namn)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0