TRYCK F5 OM DU INTE SER

  2012-01-15 / 23:42:53 / emelie englund /
Kastade om designen lite. Har absolut inte ork till att ändra jätte mycket och speciellt inte själv
så jag grabbade en gratis design från bloggdesign.nu så länge. Förlåt att jag inte uppdaterat men
jag har verkligen inte haft ork till det och ingen som helst inspiration for the moment. Men det
kommer ska ni se. Nu ska jag göra mig klar för kvällen, imorgon är det sov morgon och sen ska
jag förmodligen träffa en killkompis och äta middag. Vi hörs imorgon, puss



Therese

SV: Gud vad bra, tack! Kan du inte blogga om mer skönhetstips? Tex. lägga upp bilder på olika krämer, medel osv. som du använder dig utav och sedan skriva lite kort om dem. Kram! :)

2012-01-15 @ 23:52:46
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0