OVER AND OUT

  2012-01-30 / 01:08:48 / svar på frågor /
Eftersom det verkar vara många som undrar så tar jag upp det på en gång,
så slipper jag se fler komentarer om det. Jag har sedan fredag den trettonde
varit singel. Jag och Johan har alltså avslutat vårt kapitel och jag mår bra,
bättre än förväntat trotts att det var jag som gjorde slut. Varför jag gjorde
slut har ni absolut ingenting med saken att göra. Det är min ensak och det
räcker med att vi två vet om det. Men jag har insett nu att jag mår bättre
av att vara ensam. Det är inte lätt att ändra på sina vanor och allt som hänger
med när man varit i ett förhållande en väldigt lång tid. Men jag har klarat av det,
och jag gör det på egen hand vilket jag vet att han också kan. Now it's over and out!


Anonym

E han zigenare?

2012-01-30 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0