EN JOBBIG FLICKVÄN

  2012-11-30 / 14:09:00 / emelie englund /
Hejsan hopsan! Jag sitter i skolan och har svenska lektion. Håller på med lite kompletteringar så jag har de gjort.  Snart är det jobb på schemat till klockan åtta. Sen åker jag till Ebba som fyller år idag på lite middag. Det blir jobb hela helgen, mycket jobb nu vid jul. Men jag försöker hinna med allt jag behöver hinna ändå.

Igår var jag och Adam på bio och såg Breaking dawn del två. Jag tyckte den var bra, jag vart väldigt paff där i slutet. (vill inte säga vad som hände om någon inte sett den). Men den var absolut sevärd.  Efter bion åkte vi till mig och la oss i sängen och jag som är världens jobbigaste flickvän skulle  såklart ta massa bilder. Haha, Adam: är det såhär det är att ha en flickvän som bloggar....? Haha ja det är det. Vi somnade så smånigom i ett alldeles för varmt rum och vaknade till det motsatta. Ville inte gå upp för att det var så kallt. Blir så trött på det här vädret... Jag gillar inte snö... 
Haha såhär såg han ut tillslut, min stackars lilla pojkvän... så synd om dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0