MEDIAGYMNASIET

  2012-11-08 / 23:29:13 / svar på frågor /
Hejsan, det är så att jag skulle vilja söka gymnasium i stockholm men har ingen som helst koll på vilka skolor som är bra. har du några förslag? vilken skola går du på och är den ett bra val? måste också passa på att säga att du är otroligt fin! kram:)
 

Hej du! Vad roligt, jag kikade in din blogg och såg att du gillar att fota. Det såg så ut iallafall, du photoshopar dina foton antar jag så du har redan en hygglig grund till linjen jag går. Om du är intresserad såklart ! 

Jag går på Mediagymnasiet i Nacka Strand och är super nöjd med min linje. Trots att jag går foto får jag prova på film, tv, mediaproduktion, grafisk design och massor med andra "Media" ämnen. Våra veckor består av praktiskt arbete minst hälften av timmarna. Just nu har jag ungefär 4 och en halv timme foto, 4 och en halv timme mediaproduktion, 4 och en halv timme film/tv produktion. Vi får jobba väldigt mycket med att gå runt o filma, fota, osv. Jag kan inte annat än rekomendera skolan helt enkelt. Det finns även andra linjer som kanske intresserar dig. Gå in på www.mediagymnasiet.se  och läs mer. Kom även till oss på älvsjömässan om du har möjlighet, jag kommer vara där den 22:a november så kolla om du har möjlighet att komma så får du veta mer :)
Här var vi ute och plåtade i jackor från skolan, peace !


victoria

Hej! Vet du om ni kommer ha öppet hus?:)

2012-11-13 @ 21:36:31
tilda

vilken tid är mässan?

2012-11-21 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0