NOVEMBER

  2012-11-01 / 11:42:32 / emelie englund /

På vägen till bussen såg jag att det faktist är november, elfte månaden på året. Det gav mig lite ångest, tänk att det snart är december, jul, snö och tillslut nyår. NYÅR!! Tvåtusentretton. Hur sjukt är inte det? Jag tyckte nyss att jag började skolan, att det va september och jag sprang och letade presenter till halva familjen som fyller år med bara en veckas mellanrum, att jag själv fyllde år och nyss var det tio veckor till höstlovet. Men här är vi nu, det är höstlov och november. Jag är chockad ! Låt denna vinter inte ta kål på mig pga kylan. Jag vill inte ha vinter och definitivt inte snö. Fast snöbollskrig och mysiga hemmakvällar med killen tackar jag inte nej till. Det här kommer bli bra, det kommer bli sjukt bra - Det ska jag se till !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0