SVAR PÅ FRÅGOR DEL 2

  2012-11-15 / 07:46:00 / svar på frågor /
  • Vad är du mest nöjd med när det gäller dig som person/din personlighet? Och minst nöjd med?
     Oj, väldigt svårt att säga. Jag är väldigt omtänksam och sprider mycket glädje. Jag är grymt envis vilket är både bra och dåligt antar jag. Förr kunde jag bli irriterad på något väldigt litet och göra det till en stor grej. Men har börjat tänka på det mer och mer för det är inte speciellt roligt med någon som hela tiden blir sur för ingenting. Jag antar att det jag är "nöjd" med är att jag bara är som jag är. Haha det är så svårt att förklara för er genom att visa bilder och skriva korta texten om mina dagar här på bloggen. Om ni hade träffat mig så hade ni förstått. 

    Vad är du mest nöjd med när det gäller ditt utseende? Och minst nöjd med? 
    Det här blev ännu svårare. Jag kan faktist inte riktigt svara på det. Jag är som jag är och jobbar på det!

    Vilka är dina favoritaffärer? 
    Just nu skulle jag nog säga Gina Tricot och BIKBOK. Standard !

    Vad är det pinsammaste du har varit med om? 
    Haha jag har nog varit med om väldigt mycket som är pinsamt. Men kommer aldrig glömma när vi var i Turkiet i somras och jag ska åka en sån här liten rutchelkana (?) ned till poolen.Notice att det är rätt mycket folk runt poolen. Jag klämmer ner mitt big ass och ska åka ned och jag är på samma ställe fast jag åker rakt ner och rutchelkanan flyger rakt bakåt så jag hamnar inte i poolen utan jag hamnar på kanten rakt på arslet. Haha det måste varit riktigt roligt att kolla på !! Synd att vi inte filmade det, riktig film som skulle kunna vara med i det här programet "Amerikas best home videos".

    Har du någon konstig vana? Isåfall vad?
    Hmm.. nej jag tror faktist inte det. Vet inte vad det skulle vara i så fall. Haha jag kom på en sak. Jag har grymt lätt för att somna. Så fort jag lägger mig framför en film eller sitter på bussen med musik eller läser en bok så somnar jag. Det jobbiga är att jag vanligtvis brukar snarka. Haha... så vem vet vad jag gör på morgon bussen lixom. Pinsamt nog!

    Hur är relationen mellan dig och din storasyster?
    Absolut ingenting som är konstigt eller så. Vi båda har jobb och plugg att göra så det blir inte mycket tid över. Snart kommer hon åka och plugga i Australien i tre år, im proud of her!

    Tänker du läsa högskola när du gått ut gymnasiet? Isåfall vilken? 
    Jag är just nu alldeles för omitiverad och skoltrött för att göra det. Vad jag känner nu. Beroende på vad jag vill bli så kommer jag kanske börja högskola. Men kommer nog börja jobba direkt efter studenten så som det ser ut nu.

    Vad tycker du om navelpiercing? 
    Som jag sa i tidigare "svar på frågor del 1" så skulle jag gärna vilja ha det. Men tror inte att det är något jag kommer göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0