JAG VILL DÖ I DENNA

  2012-10-19 / 13:57:51 / emelie englund /
Haha tro det eller ej, men rubriken stämmer. Älskar min nya vinröda mjukisdress !

Idag är den första fredagen jag är helt helt ledig från allting. Alltså skola och jobb. Jag har vart ledig från skolan varje fredag sen nio veckor tillbaka. Men har jobbat varenda, så idag har jag vaknat och glidit runt i min älskade dress hela morgonen. Tills nu, jag ska åka till tandläkarn och gymma. Så är inte helt free, men det va underbart att "sova ut" imorse. (jag kan inte sova längre än till nio ungefär). Mjukisdressen är från Cubus btw !


Anonym

kolla vad snygg du blir i naturliga ögonbryn, stor skillnad

2012-10-20 @ 07:40:00
Anonym

kolla vad snygg du blir i naturliga ögonbryn, stor skillnad

2012-10-20 @ 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0