MY DAY

  2012-10-06 / 18:51:04 / emelie englund /
Hejsan hopsan !
Nu har jag suttit och tidsinställt ett par inlägg till er som kommer upp under de tre timmarna framåt.
Det är för det mesta på en del av det som är nytt i min garderob. I stort sätt bara, men jag hoppas ni
gillar det iallafall. Idag vaknade jag upp gjorde mig i ordning och mötte min bästavän Niklas. Vi gjorde
inte speciellt mycket innan jag vart avsläppt hos Elin, åkte till Port73 och hon köpte lite grejer. Sen
fick jag skjuts hem och har suttit på rummet sen dess, var nere och käkade nyss och ska sy upp lite
grejer och sen göra mig i ordning för att åka till en kompis 

       


någon finländare

Du är så vacker! :)

2012-10-07 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0