DET HÄR ÄR JAG

  2012-09-14 / 09:03:25 / emelie englund /
Jag heter Emelie Englund och bor i Stockholm (Haninge). Jag är 16 snart 17 år och går i andra året
på Mediagymnasiet. Min inriktigt är foto, och jag äger en Nikon D90. Jag bor hos min mamma och min pappa, två olika hushåll. Ett i Ramsdalen och ett i Vega. Var andra vecka byter jag från det ena till det andra. Annars pluggar jag, försöker gå till gymmet så ofta jag kan och för det mesta jobb. Tre dagar i veckan efter skolan står jag på Coozie i Farsta Centrum. Jag har en storesyster Victoria, 19 år snart. En lillebror Eddie och en lillesyster Tilda, dom är 6 och 4 år. Jag lever loppan, singellivet och hänger mycket med vänner. Vet inte vad mer jag ska säga riktigt, ni får helt enkelt fråga om det är något ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0