SPÅRAR TOTALT

  2012-09-29 / 11:16:06 / emelie englund /
Jag gjorde nyss en uppgift som spårade ur totalt. Man skulle skriva en text med tankar utan punkter och stora bokstäver osv. det skulle bara "flöda" som hon så fint sa. Och ja, det gjorde det. Men inte fan vill jag läsa upp mina innersta djupaste och hemskaste tankar inför min klass heller. Haha, dom kan really spåra ordentligt och I'm not that kind of girl som blottar mig sådär riktigt. Men det löser sig nog, jag får ta ut de delar som inte är "mina" utan istället de tankar som är naturliga. Haha...

Annars ligger jag i sängen, har bloggat lite som ni ser och gjort denna uppgift. Ska snart göra något att äta och sen städa i ordning lite, packa väskan och dra mig till gymmet. Efter det åker jag och Malin och handlar till hennes middag hon ska ha ikväll. Efter det är det bara raka vägen hem till henne och börja göra i ordning.
Som jag skrev i min uppgift: "Tonight gonna be a good night"
Från tjejmiddag år 2010 om jag inte är helt ute och cyklar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0