WEBPHOTOS

  2012-09-18 / 09:41:54 / emelie englund /

Tjena hopsan, Trött som satan. Gick upp 6 imorse och gick upp och gjorde mig i ordning. Bussen går 7 och jag var framme strax efter 8. Började lektion halv 9 och där har ni min morgon timme för timme. Kul !

Nej men nu sitter jag på lektion och ska skapa mig ett parti, värdelöst men det är bara att göra. Slutar runt halv 12 och drar då direkt till jobbet. Jobbar till 8 och åker direkt till min mamma för att fira min lillebror som blir 6 hela år idag. Åren springer förbi asså! Helt sick. Menmen, nu ska jag va delaktig. Snart blir det rast och jag kände att det här inlägget fick väldigt mycket siffror och onödig information. Nu drar jag, ciao !


anonym.

riktigt snygg!!

Svar: Tackar så mycket !
emelie englund

2012-09-19 @ 23:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0