BÄTTRE ELLER SÄMRE?

  2013-08-02 / 00:26:52 / emelie englund /
Jag tycker att det är så himla roligt att titta på gamla bilder. Jag har blivit en helt ny person märker jag. Jag är inte lika "hård" längre. Mitt hår är inte svart, jag målar inte mina ögonbrun lika mycket, jag är inte lika svart runt ögonen och jag har inte burit ett par svarta jeans på hur länge som helst. Förr bodde jag i dom. Om ni går in och kikar i arkivet på kategorierna så ska de flesta outfit bilderna ligga under "my look". Det är lite roligt att sBÄTTe. 

Vad tycker ni, har det blivit bättre eller sämre?
 


Anonym

Ser betydligt bättre ut med det ljusare håret, lätt att se ut som att man har kala ytor i hårbotten om man har så ljus utväxt i mörkt hår.
Annars är det du har nu med ljusa slingor snyggt tex som Jessica simpson :-)

2013-08-02 @ 08:38:07
Rebecca

En skönhet klär i allt :) Men jag tycker det är kul att ha följt dig i 4 år genom bloggen och att se att du vågat experimentera med ditt utseende och hittat nya stilar som nu t.ex. och du är fortfarande lika fin nu som då!

2013-08-02 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0