COOZIE

  2013-08-28 / 21:29:52 / emelie englund /
Jag har haft så sjukt mycket att göra sen jag kom hem från Turkiet. Det vart verklien back to reality. Med tanke på att jag bara går i skolan två dagar i veckan så kommer jag börja jobba mer än jag tidigare gjort. Nu har det precis varit inköptmässa och vi har handlat så jädrans mycket grejer. Idag fick vi fem pallar, vilket är stört mycket. Det kommer bli helt proppat i vår lilla butik. Det har blivit tidiga mornar för att plåta grejer och sena kvällar i butiken. Jag älskar mitt jobb, det är grymt! Men idag var jag så trött att jag bara ville hem ett tag, sen ryckte jag upp mig och har jobbat tio timmar idag !!

Imorgon är det skolan som gäller, sen jobb. Här nedan är några favvisar. In på Coozie och kolla för mer!!


Johanna

Varför går du bara 2 dagar?:)

2013-08-28 @ 23:51:32
Bella

Älskar din blogg.
Inredning ser ut att vara din grej. Min med!

Älskar stilen du har i ditt rum och jag brukar oftast få inspiration av dig.

kolla min inredning också :)

2013-08-29 @ 10:57:56
URL: http://bellakosinska.blogg.se
Frida

Gud vad fina grejer!! Har ni någon hemsida som man kan beställa från? :)

2013-09-02 @ 07:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0