HEMMA GOS

  2013-08-03 / 21:13:15 / emelie englund /
Idag tog jag hand om mig själv lite. Målade naglarna och noppade ögonbrynen och hade ansiktsmask. Förutom det så har jag och mamma varit och handlat, jag har bakat en helt otrolig kaka som vi smaskar på nu och en hemmagjord glass vi får äta en annan dag. Nu sitter vi och kollar på Oblivion och imorgon är det jobb på schemat. Har sån fruktansvärd huvudvärk men jag vill passa på och tacka er för responsen och de fina komentarerna ni lämnar hos mig. Tack tusen gånger! ♥


Frida

Det är så himla kul att du har börjat uppdatera regelbundet igen! Jag har läst din blogg sedan flera år tillbaka och du har nog alltid varit en inspirationskälla för mig. Jag började läsa din blogg när jag var 13 år och nu fyller jag snart 18 :) Det har varit så otroligt roligt att se dig utvecklas och förändras genom åren och jag vill bara säga att du är en väldigt fin tjej! Du ger ett glatt och positivt intryck och verkar så trevlig och ödmjuk! Du är verkligen vacker rakt igenom och det ska du aldrig glömma tjejen. Stå på dig själv och fortsätt vara du, du är grym :)

2013-08-03 @ 23:52:41
ewe

Besök www.eewelina.blogg.se, jag vill att du ska veta hur mycket du har inspirerat mig till att ta tag i bloggen igen, älskar dina foton och jag hoppas du gillar mina !

2013-08-04 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0