HEMMA TRÄNING

  2013-08-02 / 12:38:46 / emelie englund /

Haha ni får ursäkta mitt trötta ansikte.
Imorse tog jag tag i att redigera Barcelona bilderna. Det tog ett par timmar, men sen tog jag på mig träningskläder och gick ut på en powerwalk. Jag hade håll hela rundan, men jag klarade åtminstonde en halv mil. Feels pretty good. Försöker få in rutin att gå ut varje morgon/dag så att jag kan fortsätta med det sen. Ibland blir det en snabb runda på 3 och ibland en runda på 7-8 km. Det diffar. När jag kom hem alldeles svettig körde jag mitt mage-pass hemma. Det är tungt med sit-ups tycker jag. Men jag gjorde varenda en. 


Anonym

Saknar inte du din första kärlek, Johan? Tänker du på hur det skulle vara nu om ni fortfarande var tsm? Du var ju lycklig med honom väl?

2013-08-02 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0