MICHAEL KORS

  2013-08-11 / 09:13:11 / emelie englund /
Förra året fann jag min dåvarande kärlek, inte riktigt haha men typ. Jag var så glad över den här väskan och just att det var en ny modell. En högre modell så var jag ännu mer glad, för jag hade inte sett någon bära en sån. Jag använde den flitigt och började märka att folk kom titt som tätt och gjorde detsamma. Till slut tyckte jag att ALLA hade den. Dock hade många den kortare modellen, men whatever! 

Banden på min väska började gå sönder efter bara några månader. Har jag en så stor väska så vill jag gärna fylla upp den, hehe. (Undra varför jag har ryggproblem...) Jag reklamerade den och de hade inga fler inne. Det skulle ta en månad ungefär. Jag väntade och tänkte nu. Nej, de skulle få en leverans om någon dag. Det hände inte. Jag väntade och väntade, tillslut ringer jag upp efter tre månader och är förbannad. "Den är slut överallt" - okej vad ska vi göra åt det tycker du? Pinsamt var det, riktigt pinsamt. Så jag bestämde mig för att ta pengarna tillbaka. Jag blev helt plötsligt 2800 kronor rikare och idag är jag glad över att jag gjorde det. 

Det finns så många väskor som är snyggare, den här är egentligen inte värt priset. Istället kommer jag, när jag hittar den perfekta köpa en ordentlig och bra väska. Några tusen plus lär det bli. Men jag har blivit kär i väskor!!
Och PS. handla aldrig på MyCloset!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0