MY LOOK

  2013-08-04 / 10:09:09 / emelie englund /
God morgon! Idag är jag militärgrön. Som jag tidigare sagt så gillar jag att matcha och vist är det snyggt? Jag har till och med en förtag i samma färg haha om jag skulle frysa ikväll när jag och älskling ska på bio. 
 
Mina byxor är från zara och väskan Lindex. Tröjan är mammas :D
 


Anonym

Du är så himla vacker! Kan inte du skriva ett inlägg om utseendefixering och sådant eftersom du berättat smått om det (ögonbrynen och att du kände dig "tvungen" att fylla i dom så att folk inte skulle fälla kommentarer). Skulle vara intressant att läsa hur du ser på dagens fixering vid att man ska se så himla "perfekt" ut och alla ideal.
Du är sjukt vacker, älskar dina outfits, du är otroligt vacker!

2013-08-04 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0