NÄR DET PASSAR

  2013-08-07 / 16:28:44 / emelie englund /
 
Jag och mama gick i genom garderoberna lite idag. Meningen var väl att vi skulle testa ut lite outfits, vad som passar till vad hehe. Jag provade en klänning som är från Vero Moda tillsammans med ett par vinröda klackskor och där har jag en outfit jag ska ha någon kväll när det händer något speciellt. Klänningen är lite too mutch för mig att ha till vardags. Men klackar är däremot något jag skulle vilja använda jämnt. Dock är jag ingen star på att gå i15 cm högre, men benen blir så galet mycket finare. Jag ska hitta ett par bekväma, har ett par som jag kan gå i en hel dag utan problem, men de börjar bli risiga! Visst va klänningen häftig btw? Till en fin uppsättning och tadaa!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0