NEUTRAL OCH INTE

  2013-08-04 / 11:19:00 / emelie englund /
ifyllda ⤵
Här ser ni skillnadekallande ifyllda och inte ifyllda ögonbryn. Jag trivs met med att måla de lite då jag brukar vara rätt "hård" i sminkningen på ögonen så är det lätt att ögonbrynen försvinner. ifyllningen ger en bättre balans på det hela :)


Anonym

Som jag skrev i förra kommentaren, du är otrolig vacker! Du har ett sådant himla unikt utseende tycker jag, du ser ut som en sådan tjej man kan se framför sig gå på röda mattan. Kolla bara dina läppar, så fylliga och fina, din näsa helt rak och perfekt. Du passar sjukt bra i alla hårfärger, har följt din blogg sedan 2010 och kan säga att du är lika snygg i allt.
Jag älskar ditt "nya sätt" att klä dig på, mer ljusa färger, det är verkligen skitsnyggt på dig! Du får liksom dina outfits att se så enkla och självklara ut, samtidigt som de är vrålsnygga.
Din hy är ju helt fantastisk! Några bra tips på hudvårdsrutiner?
Du är verkligen oerhört vacker, don't forget that!

2013-08-04 @ 15:53:41
Elin

Så som du har dina ögonbryn nu är otroligt fint. Både färgen och formen ser så naturlig ut. Jag kollade in dina bilder förut då du hade jätte mörka målade ögonbryn. Visst var det fint också, men det såg fake ut. Just nu målar du bara dom lite och formen är inte så grov som forut. Du är naturligt vacker :)

2013-08-04 @ 17:07:47
Anonym

prova gå några dagar utan att "fylla i" ögonbrynen! själv tycker jag att du passar i båda men neutralt klär dig mycket bättre!

2013-08-04 @ 18:01:16
Lisa

du är så himla vacker, skulle du inte kunna visa hur du sminkar dig och vad du använder? skulle verkligen tycka det va superkul!

2013-08-04 @ 19:47:17
Anonym

första bilden är snyggast

2013-08-05 @ 15:30:24
Anonym

Så himla snygg i vilket som :) Har länge undrat vad du använder för kamera?

2013-08-05 @ 20:43:50
Frida

En skönhet klär i allt som man brukar säga :)
Jag personligen tycker att dina ögon och dina ansiktsdrag får mer harmoni och framhävs mer när du har naturligt målade ögonbryn :)

2013-08-06 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0