SNEAKERS MED KLACK

  2013-08-01 / 18:44:24 / emelie englund /
Jag har i sen dessa kom ut alltid vart emot dom. Jag tyckte de såg så löjliga ut. Först var det väl Din Sko som fick in dom. Sen har en hel del skomärken gjort egna modeller osv. Nike t.ex. har ett par super fina. Men jag satt inne på Nelly och kikade på rean. Mamma har fått mig att bli väldigt beige eftersom vi delar garderob nu för tiden och hon äger mycket beige. Jag behövde ett par skor att ha när jag bär beiget, eftersom jag är mycket för att matcha nu för tiden (också mammas fel) Till slut slog jag till på dessa, 300 spänn med frakt, så skulle jag hata dom hade det inte varit hela världen. Men jag gillar de mer och mer. Vardagsskor som är lite "mer".
Jag ska visa er ett inlägg hur jag skulle klä dessa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0