NYÅRSLÖFTE, SOM ALLA ANDRA

  2013-01-17 / 10:44:00 / emelie englund /
Jag har nu bestämt mig för att börja träna på riktigt igen, som ni alla vet så ska hela världen göra det. 
Men faktist så tränade jag som satan för ungefär ett år sen då jag och mitt ex gjorde slut. Jag ville ha den här
perfekta kroppen, jag var ju singel och allt. Dock var det lite bättre väder, lite mindre snö och lite mer värme. 
Men någonstans måste man börja, och jag kommer börjar på gymmet, köra styrketräning och sen när vädret
är som jag vill så kommer jag att gå ut och gå väldigt mycket. Förbränner nog mest på min kropp iallafall, jag
vill inte bli pinnsmal, jag vill bara få bort fett och ha mer muskler. That's it!  

Igår var jag och Malin på gymmet och körde blandannat intervaller, satan vad jobbigt det var. Men skönt,
man blir inte uttråkad som jag annars blir på springbandet. Det är något vi kommer köra på någon gång
i veckan. Super bra! Kom igång du också, sommaren smyger sig på snabbare än man tror!
design av: joannalicious
RSS 2.0