SCHOOL

  2013-01-28 / 12:49:12 / Emelie Englund /



Rebecca

Halojj, hur har du kunnat få så långt och fint hår så fort ? :0 :D
Vad använder du för produkter? Kan du rekommendera bra hårprodkter?:)
Jag har själv använt extentions så mitt hår är lite slitet men jag skulle vilja att mitt hår växer mer och blir tjockare :)
Skulle bli otroligt glad för svar!! :) Kram!

2013-01-28 @ 16:33:36
Rebecca

Halojj, hur har du kunnat få så långt och fint hår så fort ? :0 :D
Vad använder du för produkter? Kan du rekommendera bra hårprodkter?:)
Jag har själv använt extentions så mitt hår är lite slitet men jag skulle vilja att mitt hår växer mer och blir tjockare :)
Skulle bli otroligt glad för svar!! :) Kram!

2013-01-28 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0