VAD HAR JAG GJORT?

  2013-01-17 / 11:37:00 / emelie englund /

Jag får många komentarer om hur jag har gjort med mitt hår osv. Jag har för några år sen
knappt haft något hår på huvudet, och nu har jag en man ungefär. Enligt mig iallafall. Jag 
måste göra er besvikna och säga att jag inte har något svar på det. Jag använde jämnt
förlänging, klips, limningar osv förut. Men tog bort sånt och började ha uppsatt hår väldigt
ofta. Det va nog väldigt nyttigt med tanke på att jag inte behövde platta eller fixa någonting.
Sen vips så var mitt hår this long. Jag har inte tänkt speciellt mycket på det, det är faktist
andra som har påpekat det och jag har börjat se det själv. Jag har aldrig haft såhär långt
hår om jag ska vara ärlig, jag vill aldrig klippa mig !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0