DAGENS LOOK

  2013-11-02 / 09:48:00 / emelie englund /
Nu ska jag kuta till bussen och åka och jobba! Puss


Anonym

Herregud! Du är så fruktansvärt vacker!

2013-11-02 @ 10:15:27
Anonym

Du är så otroligt vacker! Och en riktig bra förebild <3

2013-11-02 @ 11:49:40
Anonym

Precis som jag sa, fruktansvärt vacker! Och det synns att du har gått ner i vikt sedan i somras, trotts att du var exakt lika vacker du, man bara ser att du ser tunnare ut. Men var försiktig bara så att du inte går ner mer, du är verkligen superfin nu och du behöver absolut inte gå ner mer i vikt! Jag vet hur lätt det är att bli besatt när man väll börjat, har varit där och det är inte roligt. För mig blev träning och nyttig mat allt som livet kretsade kring vilket gjorde mig så himla olycklig. Så ta hand om dig!
Måste även säga att du är verkligen en god förebild. Du har ett arbete, går i skolan, tränar och ser alltid fräsch och vacker ut! Du är en sådan tjej som kan komma hur långt som helst. Du har en fantastisk utstrålning Emelie!
Kramar!

2013-11-02 @ 15:59:00
Anonym

Precis som jag sa, fruktansvärt vacker! Och det synns att du har gått ner i vikt sedan i somras, trotts att du var exakt lika vacker du, man bara ser att du ser tunnare ut. Men var försiktig bara så att du inte går ner mer, du är verkligen superfin nu och du behöver absolut inte gå ner mer i vikt! Jag vet hur lätt det är att bli besatt när man väll börjat, har varit där och det är inte roligt. För mig blev träning och nyttig mat allt som livet kretsade kring vilket gjorde mig så himla olycklig. Så ta hand om dig!
Måste även säga att du är verkligen en god förebild. Du har ett arbete, går i skolan, tränar och ser alltid fräsch och vacker ut! Du är en sådan tjej som kan komma hur långt som helst. Du har en fantastisk utstrålning Emelie!
Kramar!

2013-11-02 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0