DAGENS OUTFIT

  2013-11-27 / 15:46:21 / emelie englund /
Observera, jag har varit och tränat, därav helt fläckig i ansiktet.

Ååh idag invigde jag mina nya jeans från Please som jag förövrigt tycker är skit balla. 
Lite häng och jag vår världens röv, men vem bryr sig? En tidig julklapp från mamsen :)
Till det har jag även en ny tröja från MonRow som vi säljer i butiken, hur snygg? Enkel,
och jag älskar stjärnorna på armbågarna. Till det min Barbour som bara hängt i garderoben. 


moa

var bara tvungen att länka din blogg på min, hoppas de var okej! tycker du är otrolig fin och har en bra blogg! sen har du varit min motivation till träning. ville baea du skulle veta! kram :)

2013-11-29 @ 08:34:13
Fotograf Maria Carlsson

Jättesnyggt!! :)

2013-11-29 @ 10:25:41
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0