WATER

  2013-11-04 / 09:49:48 / emelie englund /
God morgon alla vänner&ovänner.
Jag ställde klockan på 8 imorse, älskar att gå upp tidigt och ha en massa tid över innan jobbet. Men
imorse var jag så sjukt trött så jag somnade om till klockan 9 istället. Att vakna åtta var dock bra med
tanke på att jag drömde en så konstig dröm som stoppades av väckarklockan. 

Direkt när jag vaknar brukar jag vara hungrig och det var jag denna morgon också, som ett djur. 
Yoghurt med K-special vart det och till det - vatten. Alltid vatten på morgonen. Det hjälper faktist
mot viktnedgång men även för en bättre hy och en massa annat. Jag försöker dricka vatten jämnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0