BROKE

  2013-10-02 / 23:05:10 / emelie englund /
Svar nej, jag och Adam är inte tillsammans längre. Nu vet alla det!
 


Anonym

<3

2013-10-03 @ 09:14:34
Leah

Kan inte du skriva ett inlägg om relationer? Eftersom det är sjukt svårt att släppa taget om nägon man en gång har älskat så mkt och vuxit upp med "typ"
Din blogg är så fin!!

2013-10-03 @ 11:28:44
Anonym

Varför inte :(

2013-10-03 @ 16:55:02
<3

Vet inte vad som har hänt, om det var han eller du eller ni tillsammans som gjorde valet men jag beklagar i vilket fall. Det är synd när något sådant ska hända men ifrån vilka synvinklar som helst så kvarstår faktum att det blir det bästa i längden förmodligen. Som sagt, jag vet inte vad som har hänt eller så men du ska veta att du har dina läsares stöd och att vi tycker om det du gör hur mycket som helst! Stå på dig själv och gör alltid din grej, om det inte var menat att vara ni så kommer du ändå hitta din framtida prins inom snaraste tid. Du är vacker och intelligent, glöm inte det!

2013-10-03 @ 19:12:24
Anonym

Varför har ni gjort slut? :( ni var supersöta tillsammans!

2013-10-04 @ 14:33:10
Cissi

Hej!

Du verkar vara en sån himla stark tjej och jag önska jag hade mage till att hälsa på dig när jag ser dig men vågar inte.... Iaf jag har en fråga som jag hoppas att du kan svara och hjälpa mig med..

Jag har en pojkvän sen 2 år tillbaka. Allting är jätte bra och vi är så himla kära i varandra, men bakom all romans så har vi ett jätte stort problem enligt mig.. Jag kan inte gå ut med mina vänner och dricka, eller såklart jag kan, han förbjuder inte mig. Men vi börjar alltid bråka för han är så himla rädd över att förlora mig och tror att jag kommer vara otrogen mot honom! Speciellt om vi ska ut på krogen men min syn till alkohol har förändrats så föredrar att köra en nykter utgång men när jag väl vill ta ett glas vin eller så börjar vi alltid bråka och jag tycker det är så himla jobbigt... Känns som jag alltid måste försvara mig själv eller övertala honom över att jag inte skulle vara otrogen eller något sånt.. Har du något tips på vad jag ska göra? :/


Jag älskar din blogg! Sluta aldrig blogga! <3 kram

2013-10-13 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0