INGEN VILA, MEN RO

  2013-10-15 / 17:23:23 / emelie englund /
Så himla skön dag! Jag vaknade upp av väckarklockan runt nio, gick upp och åt frukost. Tog på mig träningskläder och skulle vänta på min kära vän som skulle hämta mig för lunch. Det tog så lång tid så jag började gå och det slutade med att jag gick 4 kilometer innan det vart bråttom och jag fick ta bussen sista biten till centrum. Väl i centrum käkade vi en Subway macka sen gick jag ner till solariummet och solade en kvart vilket kostade mig 50 kronor förövrigt. Sinnessjukt, när jag var yngre kostade det 1 kr i minuten... Sen fick det blir en powerwalk hem. Hemma här har jag städat badrummet och ordnat lite på rummet, just nu står jag och lagar mat. Mycket lugn dag vilket jag behövde. Ikväll ska jag bara ta det lugnt tillsammans med Adam som kommer hit sen. Kram och puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0