IRIS LIGHTS

  2013-10-21 / 23:42:00 / emelie englund /
Åh vi har äntligen fått in dessa Iris Lights igen. Satan i gatan vad de flyger iväg när vi väl får in dom. 
Denna gång är leveransen dubbelt så stor med både små och stora slingor. Med andra ord, 20 och 35 bollar.
Jag köpte hem en idag som jag tänkte ha hängandes i ett hörn när jag gör om hos pappa. Ni får se sen ;)
Det finns fler färger, in och kika www.coozie.se


Elsa

Hej! Du verkar ju otroligt duktig på inredning och styling osv när de gäller rum! Mina tapeter e mörkbruna och mitt golv e väldigt ljust, dålig förklaring men har du nå tipps på vilka färger jag ska ha i rummet på tex , lakan och gardiner? Kram :)

2013-10-22 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0