SITTING IN MY ROOM

  2013-10-23 / 21:41:20 / emelie englund /
Ååh jag bytte till mina nya sänglakan jag köpte på H&M Home. Jag har ju lite blåbär med mjölk i mitt rum (haha älskar namnet på färgen) och dessa kuddar med fjärill passade utmärkt! Linnekuddarna bakom med volang gjorde sig inte super bra med vanliga kuddar, de är lite för stora. Men det får va! 
Hej på er! 
Här sitter jag i sängen med en dunkande huvudvärk och funderar på vilket av alltid jag ska göra. Det känns som att jag är lite överallt vilket mördar min huvudvärk ännu lite till. Struntsamma! Idag har jag varit och jobbat, slutade klockan åtta med en lättnad av att kärringen utanför äntligen lämnade sin plats efter 3 timmar. Haha ja, Farsta Centrum har en hel del skumma människor. Idag stog en tant utanför butiken i 3 jävla timmar, om jag kände mig obekväm? Mamma hämtade iallafall mig så fick jag skjuts hem! Underbart. Nu ska jag göra lite nödvändigheter! 


Josefin

Älskar din lampa!
Köpt?

2013-10-25 @ 10:23:31
URL: http://diarias.blogg.se
Stephanie

Skulle också vilja veta vart du har köpt din lampa! Otroligt fin :)

2013-10-26 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0