SVAR PÅ EN KOMMENTAR

  2013-10-27 / 16:01:36 / emelie englund /
Hej! Du verkar ju otroligt duktig på inredning och styling osv när de gäller rum! Mina tapeter e mörkbruna och mitt golv e väldigt ljust, dålig förklaring men har du nå tipps på vilka färger jag ska ha i rummet på tex , lakan och gardiner? Kram :)
 
Tack så hemskt mycket! Jag är väldigt svag för brun med gammelrosa. Det tycker jag är super fint. På samma sätt som jag älskar beige tillsammans med blåbär med mjölk (gammel lila). Brunt funkar super med beige också. Jag älskar fina sängkläder, mycket kuddar och fina sänggavlar. Att ha en bas på t.ex. brunt är super, en mörkbrun matta, vit sänggavel och t.ex. rosa lyktor och dekorationskuddar, rosa blockljus. De är de små detaljerna som kan vara rosa till exempel. Håll stora grejer som gardiner t.ex. neutrala och jobba med de små.

Det är svårt att säga med tanke på att jag inte vet alls hur ditt rum ser ut. Ramar, ljusstakar, lyktor, lampor, doftljus, matta, ljusslinga. Allt möjligt! Det är alltid roligt att ordna på rummet, köpa nya prylar är det bästa jag vet. På weheartit finns det mycket inspirationsbilder som iallafall inspirerar mig. Sök på bedroom så finns det massor!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0